Saturday 10 March 2012

Atok Ijok in memory... :(

br je hepi2 g broga...d next day aku dkejutkn dgn khabar berita yg atok aku, mohd yusof bin saari tlh kembali ke rahmatullah...aku pergi tglkn kami pd 4th mar, pkl 6.31pm kt hsptl sg blh....mmg aku sedey sbb selama ni atok xde sakit yg teruk...juz xberapa larat utk bjalan je...suddenly dat afternun atok muntah2 dgn teruk...dat time nenek je yg ada kt cc atok...nenek kata after muntah2 atok terus pengsan...n bila bwk p hsptl, doc sahkn yg atok xblh dslmtkn lg....high blood preasure 240... aku xsmpt jpe atok sbb sumernya blaku dgn pantas...aku cuma dpt tgk mayat atok yg sgt tenang kt katil umah dia....muka atok tenang mcm tgh tido je...sejuk ati aku tgk...


semoga roh atok dcucuri rahmat ke atasNya...semoga atok tmptkn dkalangan org2 yg beriman...


alfatihah...


amin...


kak long sayang atok <3

No comments:

Post a Comment