Wednesday 29 February 2012

Me, Myself & I



nama aku farhana mohd ashraf...kwn2 pgl aku hana n family pgl aku k.long...was born on 22 dec 82 in kl n currently im 30 :) im a single mama wif 2 cutie pie...yg 1st nama aina zahra bt amrani, 4 yrs old...n 2nd one is aireena marissa bt amrani, 3 yrs old...honestly speaking, even aku single mother, im very proud of myself...bkn sumer org dpt galas tggjwb seberat ni...wlupn br sthn jd single mama, i consider myself 'single' since im 27 yrs old...at dat age, ramai lg kwn2 aku yg single n blm kawen...sdgkn aku sntiasa dtemani air mata mengenang nasib aku n anak2 aku...tp skg x lagi...aku dh bangkit...mulakn kebahagiaan aku bsama anak2 tcinta...n skg, akula org plg bahagia kt dunia ni sbb anak2 sntiasa dcc...n keje pn sempoi je...xde langsung stress :) keje ape? currently im a full time online bizz owner...pemilik xclusive fb Hana Perfume...smg rezki aku n anak2 (Farhana, Aina Zahra & Aireena Marissa) sntiasa murah hendaknya...amin...doakan kejayaan aku...insyaallah...

1 comment: